- Określamy potrzeby
Chcemy poznać potrzeby naszych Klientów, aby wybrać dla nich najlepsze rozwiązania. Podczas pierwszego kontaktu określamy, jakim rodzajem usług Klient jest zainteresowany, jakie ma potrzeby.
Przedstawiamy wycenę
Po uzyskaniu od Klienta informacji, jakim zakresem usług jest zainteresowany przedstawiamy wstępną ofertę cenową. Następnie określamy szczegóły współpracy.
- Podpisujemy umowę
Po zaakceptowaniu przez Klienta warunków współpracy: zakresu prac, czasu realizacji oraz wynagrodzenia podpisujemy umowę współpracy. Dodatkowo Klient podpisuje pełnomocnictwa do reprezentacji przed organami podatkowymi oraz pełnomocnictwa do wysyłki elektronicznej deklaracji do urzędu skarbowegoi ZUS.
- Prowadzimy księgowość
W przypadku podpisania umowy o prowadzenie księgowości rozpoczynamy świadczenie usług od rejestracji w naszych systemach..
Dokumenty księgowe są nam przekazywane w formie oryginałów osobiście w siedzibie naszego biura, drogą pocztową lub poprzez firmę kurierską. Można także przekazywać dokumenty w formie skanów mailem
Każdy Klient ma swojego opiekuna, który prowadzi księgowość przedsiębiorcy oraz dba o wszelkie jego obowiązki wobec urzędu skarbowego.
- Jesteśmy w kontakcie
Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi Klientami poprzez telefon, mail,
Oczywiście zapraszamy także osobiście do naszego biura księgowego
Przekazujemy informacje na temat płatności na podatki i ZUS-y za pośrednictwem maila, sms-a