Prowadzenie ksiąg handlowych:
- otwarcie ksiąg rachunkowych
- opracowanie zakładowego planu kont dostosowanego do indywidualnych potrzeb jednostki
- rejestracja podmiotów gospodarczych
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
- sporządzanie raportów dla Zarządu
- reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej
Prowadzenie podatkowej książki przychodów-rozchodów oraz innych ewidencji:
- rejestracja działalności gospodarczej
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- rozliczenia z ZUS właścicieli firmy
- reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej