KSIĘGOWOŚĆ I PODATKI

Prowadzenie ksiąg handlowych:

  • otwarcie ksiąg rachunkowych
  • opracowanie zakładowego planu kont dostosowanego do  indywidualnych potrzeb jednostki
  • rejestracja podmiotów gospodarczych
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji  podatkowych
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • sporządzanie raportów dla Zarządu
  • reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej

Prowadzenie podatkowej książki przychodów-rozchodów oraz innych ewidencji:

  • rejestracja działalności gospodarczej
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • rozliczenia z ZUS właścicieli firmy
  • reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej